fredag den 29. august 2014

Havearkitekt

Havearkitekt københavn

Uafhængig design firms af enhver størrelse ser for medarbejdere med erfaring og uddannelse i det overordnede design proces. Baggrund i specialitet design firm (gæstfrihed projekter, havearkitekt, for eksempel) er også værdifuldt. Erfaring med CAD, evnen til at håndtere flere opgaver, og Forståelse af projektledelse er yderligere kvalifikationer forventes i enhver størrelse uafhængig design firm. Afhængigt af størrelsen af firm, kan det tage op til to år eller mere, for at du kan få fuld projekt ansvar. Avanceret beboelses- og kommerciel

Havearkitekt

Havearkitekt
Havearkitekt
ROBERT Wright , F en SID OW NER, BA S T/Wright interiør, havearkitekt, Inc. SAN DIE go C ALIFORNIA Private bopæl: indtastning. Robert Wright, FASID, bedste/Wright interiør, San Diego, Californien. Foto: BRAD Y arkitektonisk fotografering Hvad er den vigtigste kvalitet eller færdigheder på en designer i dit speciale?

Havearkitekt københavn

" Lytter med en sjette sans og korrekt tolkning af klientens behov. Det er diicult for nogle Klienter at kommunikere når det kommer til et område så subjektivt og personligt som æstetik og design. Hvad har været din største udfordring som indretningsarkitekt? "Jeg udfordrer mig selv og mit design personale der altid plads til klientens behov front og center. Har Vi lyttede? Vi har svaret igen med den rigtige løsning? Har vi overskredet den oprindelige projekt mål? Jeg ønsker en satisied klient.

Havearkitekt

Hvad fik dig til at indtaste dit design specialitet? " En evolution i min karriere bragte mig til boligområde speciale. Bolig interiør design gør det muligt for mig at få min klient i den mest personlige måde. Jeg ved, at et velfungerende og æstetisk design home kan ændre ens syn på alle aspekter af livet. Hvad er dine primære ansvarsområder og opgaver?
Havearkitekt
"Jeg eget udformningen irm. Jeg er ansvarlig for at føre tilsyn med de administrative processer samt at vide, havearkitekt, hvad der sker med alle klient Arbejde. han størstedelen af min dage er brugt håndteringen af klienten. Jeg bruger en masse tid på telefon og på motorveje. Hvem eller hvad har erfaringerne været en stor indflydelse på din karriere? " Flere personer har haft stor inluence på mig. Min irst boss, Connie Jensen, lærte mig 80 Procent af, hvad gør jeg stadig i dag, havearkitekt, og hans omfatter alle aspekter af virksomheden samt hvordan arbejdet med mennesker og hvordan man skal sammensætte et passende design præsentation. Hun udsatte mig for ASID, som har været ledetråden i hele min karriere. Mit andet job, med Nevelle Lewis and Associates, udsatte mig for design reinement og projektstyring. Jeg havde også den højeste respekt for min chef, Larry Herr, Parron Hall interiør. Han havde alle sine ansatte i de højeste henviser til det yderste i respekt.
Havearkitekt
Jeg startede min karriere i Houston, Texas, i de sene 1970 'erne olie boom. Internationalt kendte arkitekter og designere gør projekter i Texas. Jeg blev udsat for den bedste af design på et meget godt tidspunkt i min karriere. Rejser er afgørende. Jeg gør det for at rejse til både forretning og fornøjelse. Overalt hvor jeg går bidrager til design detaljer, havearkitekt, der kan indgå i projekter. Et godt design skal gøre det til et punkt at gå til markeder og seminarer for at blive klar over, hvad der sker i vores branche. Hvad er den mest tilfredsstillende del af dit job?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar